Üks esimesi tšehhi, kes kirjeldas üksikasjalikumalt oma kogemusi uue puuteribaga MacBook Proga, on Michal Blaha. Ja peab ütlema, et tema otsus pole kuigi positiivne. Lõpuks tagastas ta uusima Apple'i arvuti, et naasta ise vanema MacBook Airi juurde.
Oluline on mainida, et Michal Blaha veedab poole oma ajast MacBookis macOS-is ja poole Windowsis (virtualiseerimine Parallelsi kaudu), kus kasutab erinevaid arendustööriistu.
Ma kasutasin uut MacBooki ainult kaks päeva. Puuteriba tõstab esile peamised erinevused macOS-i ja Windowsi vahel. MacOS-i juhitakse kiirklahvide kaudu, Fn-klahve praktiliselt pole vaja (Windowsis on neid vaja ka põhiliste kiirklahvide jaoks). Seetõttu on puuteribal macOS-is palju mõtet.
(...)
Windowsis töötades ei saa te ilma Fn-klahvideta hakkama. Kui programmeerida veelgi, Visual Studio, erinevad toimetajad, TotalCommander, on kõigil neil rakendustel Fn-klahvidele üles ehitatud enimlevinud kiirklahvid.
Blaha kirjeldas suurepäraselt kahe operatsioonisüsteemi tööfilosoofia erinevust ja seda, miks Apple võib uuel MacBook Prol üsna hõlpsalt terve rea funktsiooniklahvidest ilma jätta. Kui aga liigute Windowsis ringi ja kasutate neid aktiivselt ka Macis, võib teil ilma funktsiooniklahvideta tekkida suur probleem.
Puuteriba on ekraaniga puutepind, matt, ilma reljeefita. See ei anna tagasisidet selle kohta, kas puudutate (ja käivitate sõrme all toimingu) või mitte. Sellel puudub haptiline tagasiside.
Loogiline on oodata, et puuteribale sõrme panemisel reageeritakse. Ise eeldasin oma esimestel suhtlemistel uue MacBook Proga, et puuteriba reageerib mulle mingil moel. Ja seda peamiselt seetõttu, et sellistel juhtudel reageerivad teised Apple'i tooted mulle sarnaselt.
Arvestades, kus Apple on haptilise tagasiside juba kasutusele võtnud, võib eeldada, et see on ka puuteriba tulevik, kuid praegu on see kahjuks vaid "surnud" ekraan. IPhone 7-s tekitab haptiline reaktsioon väga sõltuvust ja oleme seda ka pikka aega teadnud, näiteks MacBooksi puuteplaatidelt.
Aga puuteriba haptiline reaktsioon oleks hea eelkõige selle pärast, et poleks vaja nii tihti jälgida, mida sa näpuga tegelikult teed. Nüüd võib mitu korda tekkida üsna skisofreeniline olukord, kui ekraanil toimuva kontrollimiseks kasutad puuteriba, kuid samal ajal pead vähemalt ühe silmaga kontrollima, kas sul on õigus. Ilma leevenduseta või tajutava tagasisideta pole teil mingit võimalust teada.
Puuteriba on selgelt alles alguses ja võib eeldada, et Apple parandab seda riist- ja tarkvara osas, kuid nagu Michal Blaha märgib, on puuteriba juba praegu loominguliste tegevuste jaoks (fotode redigeerimine, töö video)".
Kui puuteriba ja selle kehv kasutatavus Windowsis oleks ainus põhjus, oleks Blahal otsustamine võtnud palju kauem aega, kuid uue MacBook Pro loovutamiseks oli palju rohkem põhjusi: kolm aastat vana MacBook Air kestab kauem selle aku, sellel puudub MagSafe, tõusev hind ei too nii palju suuremat jõudlust ja Seni on USB-C üsna segane. Viimase negatiivse punktina kirjeldab Blaha Apple'i toodete kasvavat kasutuskogemuse ebaühtlust:
– iPhone 7 (mis mul on) kasutab laadimiseks Lightning-USB-pistikut. Ma ei ühenda seda MacBookiga ilma vähendamiseta.
– iPhone 7-l pole pistikupesa ja kõrvaklappidel on Lightning-pistik. MacBookil on jack-pistik, sellel pole Lightning-pistikut ja iPhone'i kõrvaklapid ei mahu MacBooki isegi läbi adapteri. Pean kandma kahte kõrvaklappi või pistikupesast välklampi!
– Apple ei paku MacBook Proga 60 000 krooni eest kiireks andmeedastuseks täielikku USB-C-kaablit. Pean veel ühe 500 krooni eest ostma. WTF!!!
– Apple ei andnud mulle USB-C to Lightning kaablit ei telefoni ega sülearvuti jaoks, et saaksin iPhone'i sülearvutist laadida. WTF!!!
– Kui panen MacBooki iPhone 7 peale, läheb MacBook magama. Nad arvavad, et sulgesin ekraani. Lahe :-(.
– MacBook Pro avamine on lõbus, kui kannate Apple Watchi. Saate kirjutada parooli, avada lukust sõrmejäljega (Touch ID on välkkiire) või oodata, kuni MBP Apple Watchi avab.
TouchID-d saab kasutada ka ostlemiseks, paljude asjade jaoks süsteemis, kus tuleb sisestada parool (näiteks Safaris salvestatud sisselogimiste kuvamiseks), kuid Apple Watchi selleks kasutada ei saa.– Kaos MacBook Airis (mis sellest saab?), MacBooki ja MacBook Pro mudeliliinid ning täielik mõistatus, mis edasi saab. Ma arvan, et nad ei tea.
Michal Blaha kirjeldab mõne põgusa punktiga väga tabavalt, kui palju (vähemalt praegu) ebaloogilisi otsuseid Apple on viimasel ajal teinud. Paljud on juba arutatud, näiteks asjaolu, et iPhone 7-st, millel on Lightning, ei saa lihtsalt ühegi MacBookiga ühendada kõrvaklappe ja vastupidi, peate kasutama donglit või et te ei saa iPhone'i arvutiga ühendada. MacBook Pro üldse ilma lisakaablita.
Kuid kõige olulisem on ilmselt viimane märkus modelliridade kaose kohta, kui kindlasti pole suure dilemma ees ainult Michal. Esialgu jääb uusima arvuti koht suhteliselt vanale Airile, millest eriti ekraaniga ei piisa, sest nagu kõigil teistelgi, pole neil aimugi, mis teiste Apple’i sülearvutitega tegelikult juhtuma hakkab. Kõige elujõulisem tee, mille ma ise mõni aeg tagasi läksin, tundub olevat üleminek vanemale 2015. aastast pärit MacBook Prole, mis nüüd hinna/jõudluse osas kõige paremini välja tuleb, aga Apple’i jaoks pole see kindlasti hea visiitkaart kui kasutajad pärast selliseid valimisi lähemalt vaatavad.
Kuid kuna teised Apple'i sülearvutid on endiselt ebakindlad, ei saa me klientide üle imestada. Mis saab edasi MacBookiga – kas see jääb vaid 12-tollisele mudelile või tuleb veel suurem? Kas MacBook Airi asendus on tõesti (ja ebaloogilisel kombel) ilma puuteriba MacBook Pro?
Jah, paljud Apple'i sammud on ebaloogilised, kuid uus MacBook on lihtsalt palju parem kui vanemad mudelid. Mul endal on ilma Touch Barita MacBook Pro 2016 ja ma ei jõua seda piisavalt kiita. 5000. aasta mudelist 2015 kõrgema hinna eest saab pea igas mõttes parema arvuti. Ainus etteheide võib olla pistikud.
Niikaua kui neil on kiire :-)
Ja kuidas teil oma vastupidavusega läheb? Ülaltoodud kogemus hirmutab mind päris palju, et uutel masinatel oleks nii palju vähem vastupidavust :(
8-10h, praktiliselt sama, mis sarnaste näitajatega MB Pro 2015
kasutajad kirjutavad hoopis midagi muud...aga ootaks esimest uuendust, ühest küljest saavad macbookid kaks põlvkonda uuemaid protsessoreid (väidetavalt jätavad Keby lake vahele) ja teisalt spekuleeritakse amoled kuvaritega. Mulle isiklikult meeldib uus Macbook Pro väga, kuid nagu iga esimene toode uuest mudelisarjast, on sellel kindlasti vigu.
Kui soovite vanale Airile asendust, sobib ka tavaline 13-tolline ilma puuteriba.
TouchBariga 13″ MBP on ka ok imo ja pole mõtet enam aastat oodata, kui kellelgi on kodus MBP 13 2013 ja vanem, siis tasub juba täna uuendada.
Olen 15-tollise mudeli suhtes ettevaatlikum, see maksab mõistlikus konfiguratsioonis 3500 dollarit ja ma võin oodata aasta või paar, et näha, milline on kasutajakogemus.
Põhiline 13-tolline Macbook on ok, aga mulle tundub, et ebavajaliku 7k jaoks kärpisid nad protsessorit jõudluse mõttes piisavalt, aga ma võin eksida.
Mind hirmutab tõsiasi, et wiki järgi oli vanal 13-tollisel Macbook Pro-l 75 Wh aku ja uuel "ainult" 50 Wh aku... ja ma kahtlen, et nad vähendaksid sama vastupidavuse saavutamiseks tarbimist umbes 40%.
Uuel MBP-l on kõrge heledusega ekraan, ehk aitab intensiivsuse reguleerimist õppida... igatahes ei hinda ma veel tarbimist, täiesti võimalik, et aasta pärast saab uuenenud mudelite aku eluiga kasv sarnaselt 12-tollise MacBook Early2016 omaga võrreldes esimese 2015. aasta algusega.
Noh, see võib nii olla. Puuteribata mudelil on kõige nõrgem protsessor, nii et paradoksaalsel kombel võib see vastupidavusega parem olla kui kallimad puuteribaga mudelid.
Puuteribata mudel, mis tagab suurema aku mahutavuse kui TB-ga mudel.
Kahjuks on see üksainus kaebus minu arvates enamiku kasutajate jaoks kõige olulisem...
Ma saan aru, et need on ilmselt härra Blaha tsitaadid, kuid palun parandage tema grammatilised vead ja kirjavead. Mõnel fraasil pole siis üldse mõtet ("ja ma ei ühenda iPhone'i kõrvaklappe Apple'iga isegi läbi adapteri. Nad peavad kandma kahte kõrvaklappi või helivalgustusega adapterit!" jne)
1. Funktsiooniklahve saab Parallelsis lukustada järgmiselt: Süsteemi sätted/Klaviatuur/Otseteed/Funktsiooniklahvid ja lisada Parallels Desktop.app. Pärast seda kuvatakse puuteriba funktsiooniklahvid stabiilselt. Lisaks arendab Parallels sellele tuge.
2. Ostke lihtsalt USB-C ja Lightning kaabel ja te ei pea iPhone'i laadijat kaasas kandma, kuna seda saab laadida MacBook Pro laadijaga. Väiksema 29W ostsin MacBook Pro jaoks, mis tuleb koos MacBook 12′-ga, see laeb nii MacBook Prod kui ka iPhone'i.
3. Kõrvaklappide puhul sihivad nad ilmselgelt oma juhtmevabasid, mida hakatakse müüma. Mõni kuu tagasi küsis Apple kasutajatelt, kas nad kasutasid oma MacBookis kõrvaklappide pesa, ilmselt kavatsevad nad selle täielikult loobuda.
4. Klaviatuur on suurepärane
5. Aku peab vastu 7-8 tundi, aga mul on i7 3.3GHz.
6. USB-C kaabel peaks raha eest olema "aktiivne" ...
Ma ei saa midagi parata, ma pean selle kirjutama. Veel üks klikisööda pealkiri? Ootasin pikisilmi Jablíčkáři väljakuulutatud ümberkujundamist ja siiani muutust minu jaoks halvemaks. Viimase kuu jooksul ja ainult üks konstruktiivne artikkel: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ muidu praegu pigem Light Flight...
Kui eksisin ja artiklid on ettevalmistamisel, vabandan.
Jablíčkařil on julgust Apple’i kogukonnale objektiivselt kirjeldada muu hulgas Apple’i mitte alati ideaalseid samme. Olgem rõõmsad, et siin üldse keegi selline on. Sest ainult roosade prillidega kirjutamine praegusest Maci tootesarjast oleks küll populaarne, aga mitte faktipõhine. Raskesti mõistetav segadus tootesarjas koos absurdselt pika masinavahetusperioodiga (meenutagem, et Steavi ajal juhtus see kaks korda aastas – nt varakult, keskel või hilja) – see pole lihtsalt hea visiitkaart. Maci müügi kiire langus räägib enda eest.
Nii et rohkem selliseid Jablickareid – ja võib-olla juhtub see tänu sellistele vastukajatele mõnikord ka Apple'i kaaslastega.
Ilmselt ei saanud te minu postitusest üldse aru ega ka René Beckeri postitusest. Asi pole teemas, vaid vormis, mida Jablickar.cz "äsja" kasutab. Paradoksaalsel kombel oli artikkel sellest, kuidas nad "sügavalt mõtlesid" oma loodava sisu üle ja tahaksid naasta sisuliste artiklite juurde. Kahjuks jätkub “leegi/vihkamise/klõpsamise” artiklite trend…
Kogemus puutetundliku ribata versiooniga - kõik on tipptasemel (ekraan, heledus, klaviatuur, SSD ja portide kiirus, seadme enda kiirus), mul pole probleeme portide arvu ja tüübiga), ainus asi (ja mis minu jaoks hädavajalik) on aku kestvus - keskmiselt 6,5 tundi 50% heledusega (Safari - välja lülitatud Flash, TextWrangler, vähemalt Word + Excel) - see on minu jaoks kohutav pettumus. Proovisin Apple’i metoodika järgi ka Itunes’i HD-filmi - 75% heledus, peaks vastu pidama 10 tundi - kestis 7. Ainsa Apple’iga oli alati tõsi, et aku kestvus oli alati minimaalne. Enam mitte :-(
Nõus, ma olen 7. aasta lõpu i2016-ga tund kehvem kui eelmise i7-ga 2013. aasta lõpus.
See kirjeldab täpselt seda, kuidas ma end tunnen. Mul on võimalus eelmise aasta mudel selle aasta vastu vahetada, aga ma lihtsalt ei taha, sest enda vaatevinklist teeksin ma endale karuteene ja töötava seadme asemel saaksin mingi jama. nõudes muu hulgas ainult allahindlusi teiste Apple'i toodetega kasutamiseks. Kui nad järgmise mudeliga õppetundi ei võta, pean aastaid hiljem Maci eest põgenema :-(
Järgmisel aastal ei taha te muud porti peale USB-C. Seade, mille Display-pordis on USB-A vana Thunderbold, näeb kohatu välja. Samas piisab tänaseks 200 CZK eest pisikese USB-C-USBA-A adapteri ostmisest.
USB-C Displayporti või HDMI-kaablid on standardsed, USB-C on laadijatel, toitepankadel, monitoridel, andmeprojektoritel jne. Pagan, teerajajaks olemine võib alguses kaasa tuua väikseid probleeme.
Lisaks iPhone 8, ma arvan, et USB-C laadija ja välk - USB-C kaabel.-
see on veel üks jama, kuidas sa julged seda teha
Nii et tahate meile öelda, et järgmisel aastal viskab härra FX kõik hiljuti ostetud seadmed minema ja asendab need uutega, usb-c-ga?
ok ma võtan selle
nii et ootame kõik uue kassi ostmisega kuni järgmise aastani... (kui tunneb end paremini, siis järgmise novembrini) ja ärme osta
sest ilmselgelt uus Mac for PC selleks aastaks ei sobi. selle aasta jaoks on see alasti sülearvuti
kas me ei saa selles kokku leppida?
(ja kas järgmisel aastal on sooduskuponge ka teistele seadmetele, mille pean välja vahetama, et nad saaksid kasutada usb-c-d?
…sa debiilik
Lugupeetud härra
huvitav, kui vähe on vaja, et selline plebei ja nõrguke julgeks ka tehnilises arutelus võõraid solvata. Tuleb vaid valida anonüümne akronüüm, mis ei tähenda midagi ja eluaegne ihnus on ühtäkki vägimees.
Kui sul pole fantaasiat, piisavalt mõistust ja kui sa ei mäleta, et samad arutelud toimusid disketiseadme, CD-draivi eemaldamisel, paralleelpordi väljalangemisel ja USB vahetamisel jne, siis parem ära tee endale häbi. avalikult. Nagu siis ja praegu, oli Apple esimene, kellel oli julgust.
Keegi ei pea oma masinaid ära viskama nagu toona, nad lihtsalt vananevad veidi varem. Uued, millel on ainult USB-C, pole samm tagasi, vaid uus standard mitmeks aastaks. Lõppude lõpuks igatseme me kõik kõige jaoks ühte pistikut ja ennäe, see on meil siin.
Nii nagu toona sai välja vahetatud draive ja porte, nii saab ka tänapäeval absoluutselt kõike teha USB-C kaudu. Ma ei saa aru, miks peaks mind häirima, kui ostan 80 XNUMX CZK eest uued USB-C-HDMI kaablid arvutile, uus mõlema pistikuga USB-mälupulk? Mul on ka teine USB-C allikas tulevikuks ja mitmeks aastaks. Lisaks annab see toite ka iPhone'ile ja teistele teiste kaubamärkide seadmetele. Lõpuks ometi universaalne pistik!
Järgmisel aastal on enamik arvuteid sellised ja USB-A tundub vananenud. Lisaks saavad teised kodus olevad seadmed järk-järgult USB-C ja kaob vajadus omada lisakaableid nagu HDMI, Display port, mini display port jne.
Põhimõtteliselt kritiseerib ta lihtsalt Apple'i välgupistiku olemasolu pärast, ta võiks lihtsalt USB-C iPhone'i sisse panna. Nii vajate kõige jaoks ainult ühte kaablit.
USB-C järgmine etapp võib olla Etherneti liidese rakendamine. Kui nad paneksid POE seinakontakti ja saaksime sülearvutid korraga Etherneti ja vooluvõrku ühendada, oleks see suurepärane.
Noh, sa oled rivist väljas ja mäletad seda aasta pärast. :-))))
See on teile üle jõu, mäletan aasta pärast. Ilma USB-Cta ei müüda ühtegi uut arvutit. USB-A kaob järk-järgult jada- ja paralleelpordina. Halvim on see, et te ise tahate USB-C-d, ilma et peaksite seda praegu teadma.
See on väga naiivne arvamus... :-/
Kuidas te arvate, et tootjad eiravad USB-C standardit, ei paigalda seda oma toodetesse, kas USB-A tasapisi ei kaoks? Nii et teil on väga naiivne arvamus.
Halvim on see, et te ise tahate USB-C-d, ilma et peaksite seda praegu teadma.
Muidugi ei ignoreeri nad USB-C-d, kuid juurutavad selle järk-järgult. Mul pole veel ühtegi põhjust, miks seda tahta, ja ma kahtlen, et see niipea muutub.
Kuid Apple'is see lihtsalt ei olnud nii. Inimene ostis Maci ja ei pidanud millegagi tegelema. Nagu eelmise aasta mudeli puhul... pakkisin karbi lahti, ühendasin rahulikult välgu, sisestasin kaamerast mälukaardi, ühendasin HDMI kaudu monitoriga, ühendasin iPhone'i, ühendasin EarPlugy (praegust ei ühenda enam)... Aasta hiljem saabus modell, millega ei juhtunud midagi, ma ei tee seda... Kui ma just 5-10 vähendamist igal pool kaasas ei kanna. Kui nad teeksid kaks USB-C ja kaks klassikalist USB-d, siis ma ei ütleks isegi tuhka... See on lihtsalt niimoodi vale ja arvuti sobib dokiga koduseks kasutamiseks.
Kas saaksite palun loetleda 5–10 vähendamist, mida vajate?
Ma arvan, et millestki sellisest piisab: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Kui ei meeldi, ostke teine: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Kas arvate, et kui mul on kotis iPadiga sarnaste mõõtmetega pisike 29W USB-C laadija, USB-C, kaabel ja üks adapteri peal, siis on mul arvutis midagi puudu? Lõppude lõpuks on mul Ethernet, SD-kaardi pesa, USB 3.1, HDMI 4K...
Kui ma õigesti mäletan, oli sama arutelu ka siis, kui Apple eemaldas DVD-draivi. Sinusugused kirjutasid, et neil pole millegagi programme installida, et neil tuleb välist draivi kaasas kanda. Kas sa ikka kannad seda?
Sa võrdled võrreldamatut. Nad eemaldasid DVD-draivi, kui inimesed seda aastaid praktiliselt ei kasutanud. Vanemad USB-d eemaldatakse nüüd, kuna inimesed kasutavad neid massiliselt, ja USB-C on tulevikumuusika (võib-olla).
Vähendamine on põrgu, tegelikult mitte. Ma tahan, et saaksin liikvel olles lihtsalt kõrvaklapid või isegi iPhone'i vooluvõrku ühendada, ilma et peaksin sellist koletist vedama. MBP 2015 puhul ei pea ma midagi ekstra kaasas kandma ja see on suurepärane.
Isiklikult oleks vaja vähendust kõrvaklappidele, USBC-HDMI-le, välisele kaardilugejale, USBA-USBC-le ja kindlasti pole veel kõik meelde jäänud...
Ma nõustun. Te ei saa nõuda aegunud pistikuid. Unified on loogiline tee ja USB-C näib olevat paljutõotav pistik. Oleme üle elanud jadapistiku, SCSI, CD/DVD-draivi, VGA-pistiku, FireWire'i kaotuse, pole põhjust ühendamist mitte üle elada. :)
Kuidas on lood Beatsi uute kõrvaklappidega ja nende USB Micro-B laadimispistikuga? "Universaalne USB-laadimiskaabel (USB-A kuni USB Micro-B)"
Minu arvates ei saa seda artiklit pidada autoriteetseks, see on nii nõrk "soovitus"...
Mul on palju sõpru, kellel on Macbookid, kuid keegi ei taha uut mudelit ja kõik on pettunud.
Mul on piisavalt sõpru, kellel on MacBookid, ja piisavalt palju neist kaalub uut mudelit, sest neil pole põhjust pettuda.
Nii et olen nõus, et UX on parem. Apple ei ole enam professionaalidele mõeldud ettevõte. Professionaalide asemel püütakse klientide poole pöörduda puuteribal emotikonidega :-)
Vähenduste ja kaablitega põrgu on järjekordne Apple'i ebaõnnestumine. Vähemalt saaksid nad kõiki tooteid uuendada nii, et USB C/Thunderbolt 3 pistik oleks igal pool.
Ja mis puudutab maksimaalset 16 GB muutmälu, siis see on veel üks Apple'i rike. Ilmselt peab Apple professionaaliks kedagi, kes suudab Keynote'i esitlust juhtida ja Maili käivitada.
Võib-olla lakkab apple olemast ettevõte slovakkide jaoks, kes ei tea, et puuteribal ja USB-C-l on professionaalide jaoks palju rohkem funktsioone ja tähendust.
Kas Apple oli kunagi slovakkide ettevõte? Siiani pole Slovakkia jaoks isegi veebipoodi.
USB-C on professionaalidele, kui olen USB-C seadmete turul. Thunderbolt 3 jaoks on seadmeid huvitavam teha kui USB-C jaoks.
Puuteriba kohta ütleb Petr Mara ka, et see ei sobi professionaalidele, kuna häirib töövoogu.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Ah, nagu Petr Mára ütles, rong sealt läbi ei sõida...
Aitäh video eest, ma arvan, et see läheb kasutajalt kasutajale, Touch bar sobib suurepäraselt näiteks liugurite jaoks, vaatame, mis aeg toob. :)
Apple'i "uhkus" ei luba USB-C-d iPhone 8-s kasutada. Kuigi olen nõus, et see oleks igati loogiline samm.
Kahjuks uhkus ja kasum. Neil ei ole USB-C monopoli nagu välgu puhul. Kuid ilmselt saite aru, et esimene universaalne pistik, mis ühendab kõik, sealhulgas toiteallika, on tulemas aastakümnete pärast. Pikka aega oli see vaid unistus.
Mitteusklikud peaksid teadma, et HDMI litsentsimisorganisatsioon andis 1.9. septembril 2016 välja niinimetatud HDMI alternatiivse USB-C spetsifikatsiooni. Nad pidid tunnistama, et tõenäoliselt liigub nende pistik USB-C-le. Display porti organisatsioon avaldas sarnase spetsifikatsiooni juba 2014. aastal. Arvan, et see on lahendatud. USB-C on kõikjal.
HDMI alternatiivse USB-C kirjeldus siin: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Pilti saab USB kaudu pikka aega edastada tänu MHL-ile...HDMI litsents võimaldab neil iga seadme eest, ka iga kaabli eest, kümnist maksta ja MHL levimise hetkel kaotaksid nad oma sissetulekuallika. Displayporti organisatsioon tegi seda minu arvates peamiselt Apple’i tõttu, kes ilmselt selle sammu peale surus. Nagu DisplayPorti ja Thunderbolti puhul. Seal said sisuliselt kokku nii Vesa (DisplayPorti omanik) kui ka Intel/Apple (Thunderbolti loojad).
Mõlemad organisatsioonid peavad aga monitori ja arvuti tootjalt hdmi/display pordi protokolli eest kümneid maksma, isegi kui kaabli mõlemal küljel on USB-C pistik. HDMI-d ei kasuta mitte ainult pistik.
Sellepärast ootan raketi laiendust.
Kus on probleem?
Te eksite, DisplayPorti eest ei võeta tasu. MHL-i saab mängida ka USB kaudu, nii et sellel peaks olema võimalus asendada HDMI ... mis siis poleks mõnes seadmes saadaval. Sellega kindlustas HDMI allianss oma koha turul
Täname hoiatuse eest, kuvaport on litsentsitud, kuid tasuta. Sul on õigus.
Ma ei näe Maci jaoks mõeldud USB-C ja iOS-i välgu kooseksisteerimises probleemi.
Ärge saage minu peale pahane, aga artikli koostamine nii väljakutsuva pealkirja all kasutaja tsitaatide põhjal, kes tagastas TB-ga MBP, kuna ta töötab Windowsiga, mis pole TB jaoks optimeeritud (maailm on üllatunud), tundub mulle absurdne. - eriti pärast Jablíčkári väljakuulutatud ümberkujundamist. :(
Nõusolek – artikkel on sisuliselt transkriptsioon sellest, mida algne autor oma blogis kirjutas. Kui see on mõeldud Jablickare muudatuseks, siis see tõesti ei õnnestunud.
täpselt nagu ma allpool kirjutasin, on see tõesti hull
Harjuge sellega, härrased, või mõistke, et meie Cooki reaalsus sisaldab ka negatiivseid artikleid Apple'i kohta. Uus MacBook Pro on tore ja inimene võiks sellega rahule jääda ning õppida USB-C piirangutega elama ning ühtlasi meeles pidada, et see on igal arvutipoolel erinev.
Aga kas ostate oma ettevõtte töötajatele uue MacBook Pro? Ei! See ei ole kasutajasõbralik. Tavakasutaja ei ole Apple'i maniakk ega saa kunagi aru, miks ta ei võiks lihtsalt uue arvutiga töötada või miks ta peaks mõtlema, kuidas seda korraldada, et ta saaks üldse tööd teha. Seetõttu on uute MacBook Prode tagajärjeks (lisaks üldisele kaosele tootesarjas) varem või hiljem Maci müügi edasine langus. Ja see hakkas tunduma nii paljulubav. :(
Artikkel ei ole sugugi negatiivne, need on tsitaadid kuuekümne aastase vanahärra tootest, kes ostis uue MBP ja tagastas selle nädala pärast, sest tal oli kahju selle eest 60 paberit maksta... pealegi see on üsna sageli sisemiselt vastuoluline, kõigepealt vanamees alustab sellega, et tal on ilmtingimata vaja 16GB RAM-i ja siis lõpuks ütleb, et tegelikult piisab talle vanast Airist...ja pool mõistatust on Windows...
Blaha on mingi loll ja Jablíčkářis otsustasid nad, et nad ei tsiteeri enam lolli, see on interneti vabadus, igaüks võib oma lollusi blogis avaldada.
Kõik, keda huvitab asjakohane võrdlus, peaksid vaatama näiteks Petra Mára videoid YT-s või Vladi Janečeki videoid tema YT-kanalil.
Vláďa Janeček on Tšehhi Vabariigi kõige paremini põhjendatud Apple'i ekspert, ta on avaldanud palju raamatuid OS X-i kohta ja Tšehhis pole tema teadmistega kedagi.
Petr Mára on Apple'i jaoks kõndiv reklaamiahi, kuid tema videod on huvitavad.
Blaha solvamine lihtsalt sellepärast, et tal pole uute MacBookide kohta nii rafineeritud positiivseid arvamusi kui teil, on see halb maitse!
Eriti kui Blaha mõistatustest on näha, et ta ei saa auastmete mõttest üldse aru...
Annan oma arvamusega natuke kaasa… Kui lugesin suvistest leketest, mõtlesin tõesti, et uus MBP võiks asendada minu 13. aasta MBP 2013″, mille müüksin ikka päris korralikult. Isegi esitluse ajal valitses mu tunne, et ostan uue TB-ga 13-tollise. Pärast hinda nähes läks isu ära ja otsustasin, et ei lähe selle peale. Kui ootan vähemalt esimest arvustust. Kahjuks pettusin iga päevaga aina rohkem uues MBP-s. Ja see, et sellel on ainult USB-C/Thunderbolt 3, ei häiri mind üldse. Ma ei taha laimata MBP koostekvaliteeti, mis minu meelest on ilmselt endiselt kõrge, aga rohkem muretsen selle pärast, et loodan saada laadijale pikenduskaablit ja täisväärtuslikku USB-C. kaabel selle jaoks. Üldiselt on mul uue MacBook Pro suhtes halb tunne, nii et vaatan, mis edasi saab...
Kaalun spetsiaalse graafikaga 15-tollise MacBook Pro ostmist. Ma pole lihtsalt kindel, kuidas AMD uuel graafikal OpenGL-i toega läheb. Töötan Cinema 4D Studio R16-ga, kus kasutan mitut renderdusmootorit (eel- ja erapoolikust). Nvidia puhul olen harjunud arvutama CUDA ühikuid. Kas keegi on AMD kiibi jõudlust testinud?
Ma arvan, et AMD ja CUDA ei sobi kokku.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
huvitav link. Aitäh :-)
Kui kellelgi on osta iPhone 7 ja MacBook Pro, pole tal probleeme osta mõnesaja krooni eest Lightning - USB-C kaabel.
Asi pole selles, küsimus on selles, et need on uued seadmed, mida lihtsalt ei saa põhimõtteliselt kaabliga omavahel ühendada, kui seda vaja on. Seni oli enesestmõistetav, mille Apple jälle kirstu matab.
Noh, see tundub mulle lihtne. Apple on juba paar aastat panustanud juhtmevabale ja selle kasutajad tunnevad samamoodi (ta pole kunagi neile tagasi vaadanud ja ma ei usu, et ta ka nüüd alustab). Pole paar aastat iPhone'i arvutiga ühendanud, kõike haldan iCloudi kaudu, kui juhtun seda kodust väljas olevast power pangast laadima (see on kiirem ja tegin seda ka siis, kui mul oli eelmine macbook pro klassikalise usb-ga). Mul on paar aastat olnud juhtmevabad kõrvaklapid (spordi jaoks Beoplay H5, nüüd vahetasin Bose juhuslikuks kuulamiseks Sennheiser PXC-550 vastu ja mõlemad töötavad probleemideta). Mul on tööl/kodus bluetooth hiir ja dokk. Puuteriba funktsiooni osas on võimalik seadistustes määrata, millistes rakendustes kuvatakse vaikimisi ainult F-klahve (seega Parallels'is saab funktsiooniklahvid alati kuvada). Noh, mudelinõuannetega tundub mulle, et see on ka üsna selge. Edaspidi Airi mõnda aega ei kasutata ja MacBook jääb 12-tollise põhivariandiks ning seejärel MacBook Pro 13-tollise ja 15-tollise versioonina.
Ja mis siis, et operatsioonimälu ei ole võimalik laiendada ja isegi plaati pole võimalik asendada. No Apple on liiale läinud... Mina jään ka 4-aastase Airi juurde ja kui kehvad olud sunnivad uut ostma, siis valin uuesti Airi või isegi vanema Pro.
Apple lihtsalt ei saanud sellest õigesti aru...
Nii et ka eelmine Pro versioon ei võimaldanud mälu laiendamist. Sa said selle, mille konfigureerisid. Samas võiks vähemalt SSD välja vahetada.
Siin on vastus üsna lihtne. Lihtsalt leppige tõsiasjaga, et sülearvuti ehk mobiilne arvuti hakkab oma disainilt üha enam sarnanema iPadile, mitte lauaarvutile. Ja ka seal ei oota keegi, et sa selle lahti võtaksid ja komponente vahetaksid. See on mobiilseadmete loogiline areng, mille peamine eelis on see, et need on kaasaskantavad, mitte isetegemissõbralikud. Varem või hiljem jõuavad kõik selleni.
Pühkimise osas ma ka uuest MBP-st üle ei käi, aga vana Retina juurde ma enam ei läheks, sellel olid ka omad probleemid, näiteks ekraanilt peegeldusvastase kihi maha koorumine jne. Õhk on juba ajalooline artefakt, kui sellest praegu piisab, pole põhjust seda kohe vahetada, aga osta see juba täna uue masinana? Mitte päris.
parandus: mitte päris "ülevõtmisel", vaid "ülevõtmisel" ;)
Kui ma reaalselt oma isiklikke vajadusi hindan, kui ma ei tegele enam nii palju graafika ega videoga kui varem, siis Airist on minu vajadusteks enam kui piisav ja mulle piisaks ka klaviatuuri korpusega iPad Prost. Mind ei raba PRO-raamatu puhul mitte ainult ühenduvuse puudumine või keeruline ühenduvus iPhone'i ja muude mitte-Apple'i välisseadmetega, vaid peamiselt SSD-ketta väljavahetamise võimatus. Miks? Ju oli 10 minuti küsimus. Ma arvan, et see on viga, mille võiksin andestada põhiraamatu puhul. Aga mitte PRO-ga. Aga ma saan aru, et Apple keskendub üha enam n-ö tavakasutajate valdavale massile ja need, kes tõesti tahavad midagi professionaalselt luua, peaksid ostma suure masina 120.000 XNUMX NOK eest. Aga olgu. Tõeline professionaal teenib selle lihtsalt ja kiiresti. :-)
Jirka, sa oled loll ka sellepärast, et sul pole õrna aimugi, et pardamälud on juba mõnda aega olemas olnud, olenemata sellest, et ssd väljavahetamise võimalus on pigem teoreetiline, sest owc ainsad alternatiivsed kettad on suhteliselt suure tarbimisega ja lühendada oluliselt aku kasutusaega.
Üritaksin peaaegu ära arvata, kas te pole otseselt hr Troubelín Blaha?
Nii paljude lollide leidmine ühes arutelus võtaks kaua aega.
Blaha on loll, ainult loll läheks uuest MBP Retinast tagasi vanasse TN-paneeli ja kohutavate parameetrite ning vananenud resolutsiooniga Airi.
Ainus, millega saab nõustuda, on seifi puudumine.
Kellegi lolliks nimetamine lihtsalt sellepärast, et tal on teistsugused prioriteedid ja kasutusalad kui teil, on minu meelest rumal...
MacBook Air on vananenud šunt, kellel on valida uue RETINA MacBooki ja vana Airi vahel ja kes valib, et Air ei vääri muud silti kui loll, kas sõidate ka Trabantiga, kui teil on valida Trabi ja VW vahel Passat?
Võrkkesta ei ole püha graal. Kõik ei taha ja igatsevad seda, see on lihtsalt värvipliiatsidest tehtud "tunne". Mina isiklikult ei igatse Airi üldse. Kas ma olen siis loll? Nii et ma kordan, et teiste erinevate prioriteetide alusel lolliks nimetamine on haletsusväärne ja rumal solvang, mis teeb endast lolliks. :-)
Jah, ainuüksi õigekirjavigade arvu järgi, mis teil õnnestus nendesse paaridesse lausetesse sisse toppida, võite isegi olla vaene. Hoolimata sellest, et võrkkestal pole värvide "tundega" mingit pistmist :-) Igal võrkkesta paneelil on erinev vahemik.
Teie vajadus oma vaest ego turgutada mitte ainult naeruväärse jamamisega, vaid peamiselt teiste solvamisega lihtsalt nende erineva arvamuse pärast, räägib teie kohta palju. Ja see pole ilus. Aga ma ei solva sind kuidagi, saad sellega suurepäraselt ise hakkama. Täispeatus minu poolt.
Asi pole arvamuses, vaid terves mõistuses. Küll aga seletades kellelegi, et võrkkestal pole midagi pistmist värvipliiatsite "tundega", st skaalaga, et Air on veevee eelne jääk... #hindamatu :)
Air võib olla veevee-eelne rämps, kuid täna on see ainus Apple'i sülearvuti, mis sobib kontorisse, kus töötab rohkem kui 1 töötaja. Nii et loll pole see, kes Airi ostab, vaid see, kes Apple’i mudelinõu niimoodi kokku tõmbas. Kõik uued MacBookid on kontoris kasutuskõlbmatud.
Olen 20 aastat ettevõttele Mace ostnud ja sellist lootusetust nagu praegu pole ma veel kogenud. Ja kuigi see mulle väga ei meeldi, ostsin sel nädalal 2 Airi.
Mis on kontori kasutuskõlbmatus? Asi pole selles, et ma oleksin uutest MacBookidest vaimustuses, aga ma ei saa sellest tegelikult aru...
BTW uus MBP13 on väiksem kui algne 13-tolline Air, kaalub sama (vahe 20g), sellel on võrkkest ja võimas Intel, nii et kirjutada, et Air on ainus, mida kontoris saab kasutada, on argument nagu traktor on ainus. sobiv sõiduk suurlinnadesse.
Sa oled tõsiselt idioot, sest Air on ülehinnatud rämps, just selle kohutava TN-paneeli tõttu. Neil, kes jõudlust ei taha, on 12-tolline Core M mudel ja 2015. aasta Pro seeria on endiselt müügil, nii et isegi kui keegi ei soovi allahindlusi ja tal pole sellist vajadust kõige võimsama triikraua järele, on 2015. mudelid on endiselt laos CTO-na. Kuid pärast põhilise 2.0 GHz Pro ilma puuteriba kasutuselevõttu ei ostaks ma isegi CoreM-i, kui mõtlete CoreM-iga MB12 ostmisele, on ainus mõistlik valik 1.2 GHz/512 GB. 2016 (pikem aku tööiga ja veidi võimsam kui sama 2015. aasta mudel) … AGA 47 990 NOK-i hinna eest soovitan võtta hoopis ilma TouchBarita MacbookPro 13 basic 2016, USB-porte on juba kaks, täisväärtusliku jõudlus 2.0 GHz i5 on kusagil mujal kui CoreM, te ei pea muretsema müra pärast ja see on midagi raskemat ja maksab peaaegu sama... 45 990 NOK
CoreM 12” MacBooki eeliseks on maksimaalne mobiilsus, seega sobib see inimesele, kes on harjunud 11.6” Airiga.
Isegi originaal MBP13 RETINA 2015 on Airist vaid veidi raskem ja pakub võrreldamatult paremat IPS-paneeli, on märgatavalt võimsam ja väga hea aku vastupidavusega. Ilma TocuhBarita MBP13 2016 pakutakse selgelt 5-tollise Airi järeltulijana tänu i2.0 vähendatud taktsagedusele 13 GHz-ni.
Ainus inimene, kellel enne 2013. aastat võis Air olla oluline, oli see, kes oli selle enamiku ajast välise paneeliga ühendatud… aga te ei ühenda nagunii ühtegi uut 4K/4K paneeli Airiga… Airil on maksimum eraldusvõime 2560×1600, mis muudab selle mitte ainult tagurlikuks, vaid ka tulevikus täiesti kasutuskõlbmatuks... (ma olen kindel, et on palju lolle, kellele piisab sajast) aga see on 2016. aasta lõpp, mitte 2009, seega argument et enamus ajast, kui mul on välise paneeliga ühendatud Air, kukub ka maha. Alates 2013. aastast, mil võeti kasutusele uus võrkkesta, on Air surnud rida.
Peab mõistma põhieeldust…
Air 11.6-tolline 12 Core M Macbooki järeltulija
Air 13-tolline järeltulija MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6GHz kuni 2.0GHz/2.4GHz
MBP13” 2015. aasta järglane MBP13 2016 puuteriba 2.7/2.9/3.1 GHz kuni 2.9/3.1/3.3 GHz
Air13 on suurem kui 13. aasta MBP2016 ja mõlemad kaaluvad sama:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Tegelikult käib debatt hoopis millegi muu üle, kõigil neil, kes Airi seeriat nii palju kaitsevad, pole Pro jaoks raha või neil on kahju kulutada raha parema sülearvuti peale, seal pole enam midagi, see on ka ahju juhtum, millest artikkel räägib Hästi tehtud. Nad lihtsalt eelistavad sõita odava Trabantiga, mitte maksta Subaru eest lisatasu.
Õnnitleme “A1…”. Olete langetanud end Zemani valijate tasemele. Ja natuke rohkem ja võite isegi ületada nende mustri.
Hääletasin Zemani poolt tema Ekstsellents Andrew Schapiro soovitusel USA saatkonnast, hoolimata nn "Praha kohviku" liikmete valjuhäälsest vastuseisust, kes on nii rumalad, et avaldavad oma avaldused Macbook Airis. , sellepärast nende kandidaat Karel Schwarzenberg kaotas valimised, tal oli tehnoloogiliselt mahajäänud varustusega meeskond. Meie Zemani meeskonnas oli meil kõigil MBP Retina, isegi Mynář, ainult härra presidendil oli Slivovici.
Okei. Sa oled noor, edev, rikas ja sulle ei meeldi inimesed. Nii et tegelikult, isegi kui teil on midagi öelda, on see ikkagi väärtusetu. Sest sa vannutad ja lööd ringi nagu pede. Te juhite tähelepanu õigekirjale, mida seejärel ennast halvustate. Ja eelistaksite tavalise küladebati kakluseks pöörata, kuid siiski põgeneksite selle eest. Et kalli vidinaga, millega end ehtida meeldib, midagi ei juhtuks.. Kas "Majk je panák" pole sinu eeskuju? Või pole see sina?
Kui seal oli "admin", siis olete lihtsalt kandidaat selleks, peate oma "vajaduse" jaoks tegema uue "lahe" profiili
Peab olema raske olla korraga loll ja vaene, muidu ei oska ma nii uskumatult rumalat reaktsiooni seletada. :)
Mulle ei meeldi enam uue Macbooki hinna ja jõudluse suhe. Varased Macbookid olid hea hinnaga Unixi masinad võrreldes tol ajal saadaolevaga. Aga uued Macbookid on päris kalliks läinud ja turuga võrreldes pole need enam nii soodsad. Mingi puuteriba on minu jaoks üsna vargus, eriti kuna enamasti on mul vaja suurt klaviatuuri, hiirt ja kahte välist 24-tollist monitori. USB-pistikute äraviskamine on samuti viga. Ma saan aru, et see võib olla hea liikvel olles, kuid töö jaoks pole see tõesti suur edasiminek. Apple on mind alt vedanud, see läheb allamäge.
Tüdrukute pakkimiseks sobib, aga tööl pole eriti kasutatav
Lubasin härra Blahale tema enda palvel Twitteris, et kirjutan talle kommentaari tema pettekujutelmadele uue 2016. aasta MBP kohta, nii et siin see on (jutumärkides on tsitaadid Michal Blaha algsest blogist).
Ühena esimestest tšehhidest oli minu käsutuses uus MBP13 ilma tuberkuloosita ja TB-ga ning nüüd on mul kaheks päevaks töölaual uus MBP15, mille annan nädalavahetusel edasimüüjale tagasi.
TouchBar on täiesti OK, see on intuitiivne ja meeldiv, seda on suurepärane kasutada, kuid see pole kohustuslik funktsioon.
Uue MBP 2016 peamine eelis
Ennekõike on heli, see on suurejooneline...parim, mis kunagi olnud on.
Teisel kohal on võimalus laadida liikvel olles akupangast USBC kaudu.
Kolmandal kohal on suurem heleduse intensiivsus ja laiem kuvari vahemik. Isiklikult eelistan Retina 2015 tootesarja ekraane.
Uue MBP2016 puudused.
Ilmselgelt seifi puudumine...see on väljaspool arutelu.
Põhimudeli mitteTouchBar puhul ainult kaks usbc-porti.
Hr Blaha lapitöö:
"Kuid ma keeldun värvikoodist ega kirjeldamast, milline - visuaalselt eristamatu - USB-C kaabel on laadimiseks ja milline kiireks andmeedastuseks."
Nii et visake laadija prügikasti ja kasutage ainult ühte tüüpi kaablit, pole midagi lihtsamat. Siis ei pea midagi märkima.
“Tootlus/hind. Sülearvuti maksis 30. aastal 13% rohkem kui võrreldav 2014-tolline MacBook Pro (protsessori jõudlus +- sama, graafika 3x aeglasem, ketas 4x aeglasem) ja efektiivne vastupidavus 25% suurem. Toimivuse kasv ei ühti hinnatõusuga. 2011. aasta seisuga oli MacBook hinna poolest võrreldav sarnaste Windowsi masinatega. Nüüd hüppab hind ilma nähtava põhjuseta 1/3 võrra üle Wini sarnaste masinate kvaliteedi ja jõudluse.
Peatan siin pausi, sest "ilma nähtava põhjuseta" olete jälle konksu otsas, CNB esimese pikaajalise sekkumise pärast krooni vahetuskurssi, teiseks USA-st kõrgema müügimaksu, ja kolmandaks kõigi Tšehhi premium-edasimüüjate üldine hinnatõus, mis toimus umbes kaks aastat tagasi
Muu non plus ultra jama:
"Nüüd hüppab hind 1/3 võrra kõrgemale, võrreldes Win masinatega sarnase kvaliteedi ja jõudlusega"
Palun andke mulle link mitmele Winiga sarnase kvaliteedi ja jõudlusega masinale, sest jälgin sülearvutite turgu, kuid turul pole võrreldavat MBP-ga sülearvutit...
tingimused:
sama kvaliteediga heli nagu MBP (baf pole sellist Win sülearvutit)
unibody täismetallist konstruktsioon (baf pole sellist Win sülearvutit)
võrreldav tegelik aku tööiga, mitte paberi väärtus (sellist Win sülearvutit pole olemas)
võrreldav vaikuse tase sülearvuti töötamise ajal (baf pole sellist Win sülearvutit)
sama kiire SSD (päris, mitte paberväärtus) (baf pole sellist Win sülearvutit)
vähemalt QHD+ IPS-paneel...
Leiate palju sülearvuteid, millel on sarnane jõudlus, kuid ühelgi neist pole võrreldavat aku tööiga, ühelgi neist pole metallist konstruktsiooni, ükski neist pole võrreldavalt vaikne... rääkimata sellest, et mitte ükski neist pole on OS X.
Teate kvaliteedist palju, kui näeksite lahtivõetud Dell XPS13 Windowsi sülearvuti kvaliteedistandardit, saaksite aru, et see on odav Hiina elektroonikakonglomeraat plastikus kahe alumiiniumplaadi vahel (muide, kohutava lameda esitusega). .
Thinkpad X1 Carbon (mille üle enamik Windowsi kasutajaid uhked on) on üsna kiire SSD-kettaga (MBP2015 tasemel), tegelikult saavutab see SATA3 liidesel esimeste SSD-ketaste kiiruse ehk tõelise kirjutamis- ja lugemiskiiruse. on kümme korda aeglasemad kui MBP2016.
Mõned kommentaarid teie tähelepanekute kohta:
Apple ei paku MacBook Proga 60.000 500 Norra krooni eest kiireks andmeedastuseks täielikku USB-C-kaablit. Pean veel ühe XNUMX eest ostma. WTF!!!”
Mine poos end üles.
"Apple ei andnud mulle USB-C to Lightning kaablit ei telefoni ega sülearvuti jaoks, et saaksin iPhone'i sülearvutist laadida. WTF!!!”
Minge poos üles või ostke vähendus.
"Kaos MacBook Airi (mis sellest saab?), MacBooki ja MacBook Pro mudeliliinides ja täielik mõistatus, mis edasi saab. Ma arvan, et nad ei tea ise."
Mudeliridades pole kaost, teil on lihtsalt piiratud mõtteulatus, et mõista:
põhiline eeldus…
Air 11.6", mille järglane on 12 Core M Macbook.
Air 13”, mille järglane on MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6 GHz kuni 2.0 GHz/2.4 GHz)
MBP13” 2015, mille järglane on MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz kuni 2.9/3.1/3.3 GHz
Kas on veel millestki valesti aru saada? Kas kolm rida: (müük Air) Macbook (CoreM) ja MacBook Pro kõlavad nagu kaos? Teistel tootjatel on tavaliselt turul korraga 150 erinevat mudelit ja te ütlete, et Apple’is valitseb kaos?
Apple ei paku MacBook Proga 60.000 500 Norra krooni eest kiireks andmeedastuseks täielikku USB-C-kaablit. Pean veel ühe XNUMX eest ostma. WTF!!!”
Kui ma maksan sülearvuti eest 60 500, siis võib-olla pole 500 isegi oluline. Mind häirib rohkem asjaolu, et saan sellest teada alles peale ostu ja raiskan aega teise kaabli ostmisele. See häiriks mind tõesti. Apple oleks võinud tõsta hinda XNUMX CZK võrra ja lisada kaabli.
"Apple ei andnud mulle USB-C to Lightning kaablit ei telefoni ega sülearvuti jaoks, et saaksin iPhone'i sülearvutist laadida. WTF!!!”
Uuesti reduktori ostmine - sama probleem, pean minema ja ostma. Lisaks on mul nüüd kaasas kanda täiendav allahindlus.
Sülearvuti kõlarite suurejooneline heli näeb paberil hea välja, kuid kui sageli ma seda kasutan? Kodus olles on mul välised kõlarid, mis on muidugi palju paremad kui sisseehitatud. Kui olen teel, siis kuulan tavaliselt kõrvaklappidest => peaaegu nullkasutus.
Hinnatõus on seega Apple'i poolt arusaamatu. Kui nad hinda alandaksid või samaks jäetaks, saaksin ikka aru, aga nad kaotavad niimoodi asjatult kliente.
Kes oma aju kasutab, tellib Apple Store’ist MBP ostes kohe reduktori ja kaabli, pakkumine on piisavalt lai, isegi YTber Casey Neistat, kes eriti nutikust ei tabanud, tellis MBP kohe reduktoriga. ja kaardilugeja...
BTW kõik tellivad automaatselt "usbctousba" vähendamise imo... Pixeli kasutajatel on kõige parem uus MBP, neil on töötav kaabel otse Google'ilt.
Kui nad kasutaksid Apple'i ajusid, ei peaks me sundima kasutajaid tootja eest mõtlema. Ja kasutajad kulutavad vaeva ja raha Cupertino seltsimehe vigade silumiseks.
Mitte, et ma halvustajatega nõus oleks, aga kui ma 60k eest midagi ostan, siis mõtlen natuke, kui ei ole ja see on minu jaoks kallis, siis ma lähen poodi, kus nad mulle nõu annavad .
Isiklikult arvan, et see Apple’ile paari kaabli eest sülitamine on piinlik. Arvan, et aasta või kahe pärast ma lihtsalt ei pea sellega tegelema, sest USB saab lõpuks standardiks. Apple'il on tõesti suuremad probleemid kui mõnel lollil kaablil, mis laos on.
Mina võtaksin seda lähtepunktina nii, aga:
Air 13”, mille järglane on MBP 13 2016 nonTouchBar
– Hind ütleb aga midagi muud, Airi saab igal teisel kuul Elektrest osta 25, võrreldes MBP-ga 45 XNUMX eest.
Minu jaoks pole samaväärset asendust isegi 12-tollisele ülehinnatud jamale ilma USBta, kui ma seda laadin (teen seda alati) + mul on üks USB hetkel täis ja teist kasutan aeg-ajalt, nii et mul oleks vaja vähemalt 3 toiteallikaga :-(. Lisaks on sellel aeglasem protsessor kui iPhone'il või mu vanal Airil.
Asjaolu, et MBP on mõeldud professionaalidele ning et see on võimas ja kallis, ei häiri mind üldse, ma olen mures stabiilse operatsioonisüsteemi ja keskmise (või alla keskmise) jõudluse pärast.
Ainus, mis mind Airi puhul häirib, on see, et sellel on halb ekraan.
Hinda ei saa võrrelda, 12-tolline CoreM maksab ka peaaegu kaks korda rohkem kui 11,6-tolline MBA… tegelikkuses on see 11.6-tollise MBA järeltulija, aga ka mitteTouchBar MBP2016 kahe usbc-ga on tegelikult ka 13-tollise MBA järeltulija. 13-tolline Air (see on kõige odavam), see on väiksem kui 2.0-tolline The Air, kaalub sama palju ja kõigist uutest MBP-dest on kõige vähem võimsam 1.4 GHz Intel (istub jällegi põhilise 1.6 ja XNUMX GHz Airumi kõrval) , see on Retina loogiline järglane…
Kuid tõsiasi on see, et isegi MBP 2013-2015 13-tolline Retina on vaid umbes 300 g raskem ja veidi sügavam kui 13-tolline Air... nii et õhul pole minu arvates olnud mitu aastat erilist mõtet kehva TN-paneeli tõttu. madal eraldusvõime. (võib-olla ainult neile, kellel oli see Thunderbolti ekraaniga püsivalt ühendatud)
"Pealegi on sellel aeglasem protsessor kui iPhone'il või mu vanal Airil." See pole nii, ARM-i (iPhone/iPad) vs Inteli võrrelda ei saa... nagu GeekBenchis võib neil olla sarnane skoor, aga ARM , isegi kui see on tänapäeval üsna võimas, on x86-l sellel puudub palju asju, puudub AES NI ja palju muud...
Muidugi, ma üritan lihtsalt öelda, et minu jaoks ei saa Apple'i sisseehitatud Airi asendada, sest ma ei ole nõus keskmise arvuti eest maksma rohkem kui 40 XNUMX (kasutan seda väikeste asjade jaoks koos multimeediaga ja asju, mida iPadis või iPhone'is teha ei saa).
Kui Air maksis 30k ja Pro 35k, siis ilmselt jah, sest sellel on oluliselt parem ekraan, aga Airi saab täitsa hästi 25k eest (madalaim mudel, millest mulle piisab) ja vastupidi 45 Pro eest, see on lihtsalt liiga palju.
Nii et niipea, kui Air lõpeb, pole mul muud valikut ja pean MAC-i katkestama. Ole nüüd :-(.
Ja kõige hullem on see, et Windows pole lahendatud ja Linuxil pole iTunesit. Ühesõnaga, ma olen vaimustuses ;-).
Pean vabandama vale info pärast. TouchBariga MacBook Pro i7 3.3 GHz pidas mul alguses tõesti vastu vaid 4 tundi.Lõpuks ma nii ei arvanud ja hakkasin otsima. Süüdi oli Dropbox, kulutas palju energiat, pidin selle desinstallima, installima ja laskma kõik uuesti sünkroonida. Probleem kadus. Nüüd kirjutan 50 min. Pagesis on WiFi 2.4 GHz, ekraani heledus on umbes 80%, AirMail töötab taustal, aku on 90% ja sülearvuti näitab 7:00.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Inimesed, kes võtavad arvutit kui tööriista (labidat) – mitte kui staatusesümbolit (mis on sageli ka mõttetu, sest kassid pole kõige kallimad seadmed, mida nad osta saavad), mõelge järele.
Unibody on raiskamine ja tehnoloogia täpsus, süsinikusulam on palju vastupidavam. Natuke kõike on võimalik, aga see on ka oluliselt kergem.
Inimesed kasutavad kodus NTB heli ainult siis, kui neil on töölaud ja seal pole kedagi, kes neid segaks. Väljas, kantslis koos teistega, pannakse kõrvaklapid pähe. Muidu kodus on mul desktop või karbid dokis
Mis puutub vastupidavusse, siis on sülearvuteid, mis võivad vastu pidada isegi 22 tundi, aga tõsiselt, kes peab selle kallal ilma laadimata niimoodi tööd tegema? Igatahes hakkab 8h muutuma Windowsi standardiks (kvaliteetmudelite jaoks, mitte 10 tuhande eest)
Ketta kiirus on enamasti kasutu, sest video jaoks (ainuke asi, kust saab lugeda vahet 600 MB ja 1600 MB vahel) on inimestel ikkagi väline
Osx on ettevõttes kasutuskõlbmatu, windows x pole täiuslik, kuid sellel on täiustatud funktsioonid, mis osx-is puuduvad. Osxil pole midagi, millest Windowsil puudu ei ole. Asi pole selles, et osx-iga töötada ei saaks, see on ok, aga windows ja osaliselt linux on ka ok.
Ühenduvus tavaliste portidega, sealhulgas modem, puuteekraan, pliiats ...
Kiire juhtmevaba dokk
Suurem jõudlus sama hinna eest
Professionaalid, kes ei istu terve päeva kohvikus, sirutavad käe T- või X-seeria poole.
Mul oli teie plastiksulamist X1 Carbon käes ja see on kehva kvaliteediga ekraaniga prügi... btw on nyxil üks müügis 20k eest.
Kõigi 22-tunnise "viimati" Windowsi sülearvutite probleem on see, et koormuse all on reaalne vastupidavus vaevalt 3 tundi.
Ketaste kiirus on kasutu ainult sellele, kes peab põhjendama odava prügi nagu X1 Carboni ostmist aeglase SOHO SSD-ga, mis on ettevõtete segmendis töötamiseks täiesti sobimatu.
Ärge muretsege, teie macbook PRO meenutab mulle kuskil konteineri lähedal purustatud õllepurke
Mul on mõlemad, ettevõtte Lenovo X1 carbon ja isiklik MB Air.
X1 Carbon nagu peaaegu!! 2x!! kallim masin jääb Airist maha absoluutselt kõiges ehk aku kestvuses, süsteemi stabiilsuses (kasutan RHEL 6.7 ja Winy), töötlemises, OS kiiruses. Aga mis mind päriselt põlvili ajab, on X1 ekraan, kas keegi Lenovost võib tõsiselt arvata, et see on Airiga võrreldav? Ma ei pea soovitama, kuidas see sülearvuti MB Proga võrreldaks, eks?
mitu põlvkonda x1 süsinikku ja mis mudel mb air sul on? mis aknad sul peal on?
kas oskate selgitada, mis on x1 süsiniku töötlemisel valesti? ja kas RHEL tundub sulle ebastabiilne? kuigi see ilmselt oleneb sellest, mida sellega teed, võib-olla võiks praegusele 7.3-le üle minna
ja ma arvan, et keegi ei taha seda õhuga võrrelda, see oleks süsiniku solvang. airil puuduvad turvaelemendid (ilmselt seepärast sul seda tööl ka pole, vähemalt ma eeldan nii rheli põhjal), on kehv ühenduvus, olenemata remondivõimalusest ja vastupidavusest
Airil on Maci mudelivaliku halvimad ekraanid, see on halvim võimalik valik ja siiski palju parem töövahend kui X1 Carbon.
Airiga täna tegeleda ei tasu, uus Pro on väiksem kui vana Ait ja mõlemad kaaluvad sama palju.
Isegi 47 XNUMX rahvapärases põhiversioonis on Pro kõiges parem kui Air.
X1 Carbon on tüüpiline madala kvaliteediga Windowsi sülearvutite esindaja.
noh, uus gaybariga macbook pro on tüüpiline madala kvaliteediga macOS-i sülearvutite esindaja, nad võivad kätt suruda :]
Kas saate mulle öelda, millised funktsioonid puuduvad MacOS-is võrreldes W10-ga?
kk puudub BSOD, kuhjaga katkisi draivereid, automaatse taaskäivitamise funktsioon, MS Crash funktsioon, kasutaja nas*t funktsioon, Windowsi aeglustamise funktsioon, nuhkvara ja telemeetria funktsioon ja suurepärane MS Windowsi viirusetõrje, ma ei tea paremat viirusemagnetit kui Widle.
No ma toon näite tänasest. Mul oli vaja vaadata meie raamatupidamist, ma ei ole raamatupidaja ja mul pole seda arvutisse installitud. (aga ära ka arvesta, see töötab serveris). kasutasin rakenduste virtualiseerimist. st ma käitan rakendust serveris, kuid näen seda enda juures.
ja otsene näide number 2, ma ei skanniks seda, mida vajan Canoni võrgu multifunktsionaalsetel printeritel, sest (kuigi see on kõrgem võrgumudel) ei tee draivereid mac/linuxi jaoks (tee neid ainult printimiseks, mitte täiustatud funktsioonide jaoks printer)... aga ma pidin sinna USB-mälupulga sisse panema ja selle peale skannima ning seejärel maci-arvutisse, millel pole selle jaoks pistikut, nii et ma pean hankima dongli ja siis ma lohistaksin selle sinna.. see toimiks :)
— see on see, millest ma täna puudust tunneksin, kui mul poleks aknaid
Võrdleksin osxi Windows 10 koduväljaandega. ettevõttel on täiustatud turbe- ja võrgutehnoloogiad, mis OSX-il puuduvad. Ma ei kahtle, et neid saab osaliselt asendada mõne kolmanda osapoole rakendusega, kuid me ei räägi enam osx-ist
siis on selline jama, nagu valdav tugi enamikule rakendustele (lihtne on leida midagi, mis töötab Windowsis, kuid ei tööta Macis, ja Macis on see vastupidi – kahjuks on need asjad, mida lihtsalt ettevõtetes kasutatakse, see on kurb, aga inimesed, kellel see on, peavad elama ja töötama ning seetõttu sõidab iga apple kasutaja Windowsi varukoopiat, riistvara ja draiverite tuge (kuigi mõnikord juhtub, et seade on debiilne ja draiverid ebaõnnestuvad (mis pole MS, aga riistvara/draiveri tarnija viga) – seega on parem, kui üldse on olemas võimalus, on puutetundliku, tahvelarvuti režiimi, ePeni tugi...
1. Kas te ei mõtle kaugtöölauda? MacOS-i klient Windowsiga ühenduse loomiseks on tavaliselt saadaval. Kui te tõesti mõtlete virtualiseerimist, siis milline virtualiseerimistööriist macOS-is puudub?
2. Juhtumisi on meil ka Canoni multifunktsionaalne printer. Kõik draiverid pole tegelikult Euroopa serveris saadaval, kuid Canon USA-s on need vabalt saadaval.
Nii et sulle meenus kaks asja, mille ma kohe ümber lükkasin. Tahaksin aga märkida, et tõepoolest on olemas ainult Windowsi jaoks spetsiaalsed programmid, näiteks Loxone config koduautomaatika seadistamiseks. Sellepärast on mul Parallels ja ma käivitan selle kohe Windowsis. Vastasel juhul on see võimalik vaid väga piiratud ulatuses.
Ma ei pea silmas kauget piirkonda
Ma ei pea silmas virtualiseerimisvahendit paralleelide tähenduses, vmware mängijat/tööjaama, virtuaalkasti
Ma ei ütleks, et sa midagi ümber lükkasid, võib-olla sa ei saanud aru. tõsiasi, et Windowsis on üldiselt suurem tarkvara ja draiverite kättesaadavus, on hästi teada, aga ma ei hakka sinuga selle üle vaidlema, see on mõttetu
igal OS-il on oma spetsiifiline tarkvara, aga üldiselt on tõsi, et kui töötad Windowsis, siis jõuad kuidagi teiste inimestega kokkuleppele ja müüd oma tööd maha. kui sa töötad osx-is, siis kasutad samu aknaid, mis sina, virtuaalses. kui teile tundub, et ühe süsteemi asemel on okei ja mugav hoolitseda kahe süsteemi eest, siis nimetage seda minu jaoks kasutajasõbralikuks, mind ei huvita ;)
1. Te pole ilmselt hästi informeeritud, kõik virtualiseerimistööriistad on MacOS-is olemas. Saate vaadata oma raamatupidamist ka macOS-ist.
2. Kui on mõni tarkvara, mis pole macOS-i jaoks, käivitatakse see koherentsusrežiimis Parallelsi abil, kui ikoon on macOS-i töölaual ja te isegi ei tea, et virtuaalne kast on käivitunud. Mängijate jaoks on Windowsi draiverid maci jaoks, selle nimi on BootCamp, sest mac-arvutid on tavalised arvutid, milles saab käivitada nii macOS-i kui ka Windowsi.
Lihtsalt leppige sellega, et kõik töötab Macis. Tarkvara ei saa käitada ainult Windowsis, mis teisest küljest on mõeldud ainult macOS-ile ja seda on palju.
Pärast seda, kui 20. aastal pärast 2013 aastat Windowsi Maci vastu vahetasin, muutusin arvutiga töötamisel tõhusamaks, mind ei huvita draiverid, seaded ja muud viivitusega seotud probleemid. Iga kord, kui ma oma kolleegile Windowsi arvutit seadistan, ei imesta ma. Just eelmisel nädalal ei saanud Windowsi puhta installatsiooniga Lenovo sülearvutil kasutajat lisada, uues W10 Settings menüüs isegi juhtpaneelide kaudu see lihtsalt katkes peale Add nupule vajutamist. Pidin need käsurealt lisama. Aitäh, ma tõesti ei taha Windowsi oma peamiseks operatsioonisüsteemiks nendel ja muudel põhjustel. Olen ennastsalgavalt nõus taluma seda ainult hädaolukorras, millegi erilise käivitamiseks. Mitte midagi rohkemat.
1. seega palun linkida nr
2. tõsi, aga kaadris on sul terve OS kõigega ehk isegi turvaaukudega kui sa sellest ei hooli ja mänge sellel ei jookse
ülejäänu on ebaoluline, me räägime OS-i erinevustest. jah, apple mac’id on tavalised PC-d, kuhu saab ka windowsi installida, mida paljud maci kasutajad teevad, sest igapäevaseks kasutamiseks elus ei piisa sageli osx-ist. kui olete selle oma arvutisse installinud, nõustute minu avaldusega selle installimisega.
1. Millist virtualiseerimistööriista Windowsis kasutate, saatke sellele link.
2. Igapäevaeluks ei piisa sinu sõnul maxOS-ist, aga sa ei oska kirjeldadagi, mis tal puudu on.
Vastupidi, minu tavapärane elu arvutis paranes pärast macOS-ile üleminekut märgatavalt, samuti muutusid minu kolleegid ja mu naine. See kasutab isegi mõnda tarkvara, mida Windowsis ei eksisteeri või on see väga eemaletõukaval kujul. Tema jaoks, kes ei ole tehnik, oli üleminek macOS-ile õnnistuseks ning ta ei ole lihtsalt brauseri ja meilikliendi tavaline kasutaja.
1. Ma ütlesin, et sa ei saa aru https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. vaata minu postitusi ülevalt, aga sa ei saa neist aru, nii et see on raske
Tuleb leppida tõsiasjaga, et ajad, mil macis ei olnud midagi, on möödas ja oled tehnika arengus magama jäänud.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Ma ütlen, et sa ei saanud aru. vein ja sellel põhinevad asjad on kõige lähedasemad, aga see pole sama. Mul on vaja täitesulepead ja sina täidad mind kriiditükiga
Oh, ma peaksin valima ühe konkreetse, ainult macOS-i jaoks mõeldud asja, ilma milleta ma elada ei saa, ja näitama teile, kui kasutu Winsows on? Ei, ma ei tee, kuigi selliseid asju on kümneid, ei pea see mõistlikuks.
Lihtsalt nõustuge sellega, et kõik käib Macis, kuna igal platvormil on eripärad, mida ühelgi teisel platvormil pole. Siiski saate neid Maci virtualiseerimisel käivitada. Windowsis aga mcu virtualiseerimine seda ei tee.
Küsisite minult näidet ja ma andsin teile näite selle kohta, mida ma sel konkreetsel päeval vajan. see ei olnud näide millestki, mille ma tahtlikult välja mõtlema pidin. tegelikult peab mac os-i normaalselt kasutades olema lihtsalt windows installeeritud, muidu on arvuti kasutatavus umbes pool (kui just sinna tekste ei kirjuta ja FB-d sirvida), arvan, et see ütleb kõik.
No see on päris rumal. Kasutatavus on sinu sõnul umbes poole peal, aga ei oska loetleda, mis macis ei tööta.
teil on kokkulepe nagu mongoollane, kui ignoreerite iga teise sõna tähendust, mida ma kirjutan
Palun keerake see anonüümseks, ta on niikuinii täiesti rivist väljas ja ma võin kihla vedada, et ta pole kunagi Maci kasutanud.
Kasutasin seda lühikest aega üliõpilasena, sõbranna võttis siis mu x60-d Windows 7-ga ja ma kannatasin kuulekalt, sest ta meeldis mulle ja ütlesin endale, et mu mees peab kõigele vastu, miks ta peaks siis oma macbookis kannatama ( see oli omal ajal nii ilus valge plastik, ei nalja, mulle HW meeldis :), siis installisime selle Windows 7 peale uuesti, aga x60s oli ikka parem, väiksem, kergem, trackpoint..)
Jep, see seletab seda. Teil on kogemus polükarbonaadist MacBookiga Core 2 duoga. Aga see on 2010, tol ajal ei saanud keegi mind ka maci peale.
Lugupeetud härra! Täna on 2016 ja te arutlete huviga puuteribaga MacBook Pro artikli all.
Nendes MacBookides peab olema midagi maagilist, kui nad meelitavad paadunud Windowsi kasutajaid nende üle arutlema. Ma isegi ei mõtleks Lenovo või Delli aruteludes kirjutada, kui halb nende OS on ja macOS-i seal kiita.
Mis on teie põhjus nendele aruteludele kaasa aidata?
"polükarbonaadist MacBook with Core 2 duo"... HW mulle meeldis, sellega polnud probleemi. ja mis puutub kontakti uuemast osxist, siis jah, see on mul olemas, aga ise enam ei oma.
Ma ei ole puuteriba proovinud, aga kujutan ette, mis jama see on, täitsa korralik (st minu jaoks kujutan ette ka palju inimesi, kes seda kasutavad, selliste inimeste puhul kujutan ma enamasti ette kedagi, kes oskab t tippige kõik 10, enamus ajast juhib arvutit puuteplaadiga ja ei ela oh IT – ükskõik, kas nad seda PRO-ks kutsuvad... näiteks kui uusi macbooke kutsutaks lihtsalt macbookiks ja siis anti PRO nõuanded veidi paremate HW spetsifikatsioonidega, võib-olla 150% kõrgem profiil, pordid, mida inimesed tõesti vajavad, pühendatud korralik graafika, ma arvan, et keegi ei kurda, nad võiksid nende geibaride peale jamada)
Teeme siis kokkuvõtte:
Teie enda sõnul kasutasite viimati core 2 duoga polükarbonaadist maci aastast 2010 või varem.
Te ei saa loetleda seda, mis Macist puudu on, loetlete ainult konkreetse tarkvara, mida saab asendada.
Teile meeldis juba 2010. aastast pärit HW mac
Paadunud Windowsi kasutajana arutlete MacBook Pro üle, et anda selle kasutajatele teada, kuidas seda ei saa kasutada ja Windows on parem.
Teil on Apple'i turundajatest erinev arvamus selle kohta, kuidas oma mudelijooni märgistada. Täpsemalt, te ei valiks PRO tähistust.
Sa pole TouchBari proovinud, aga tead paremini kui mina, kes ma sellele praegu kirjutan, et see on jama.
Kui sul pole argumente, hakkad kiruma.
Huvitav…
Unustasite veel ühe punkti ja see on see, et olete mongoollane, kes ei saa minu kirjutatust palju aru, siis on see peaaegu täpne (kui unustame teie kokkuvõtte ebatäpsused)
Core2Duoga polükarbonaadist MacBook on ajalooliselt olnud üks parimaid sülearvuteid, mis mul kunagi olnud on, läbisin sellega terve ülikooli... suurepärane klaviatuur, oma aja parim ekraan... kerge, pikk aku tööiga (3x pikem kui teistel W XP sülearvutid sel ajal).
Ülivaikne ja ajalooliselt üks töökindlamaid 2.5-tollise hdd-ga Hitachi, valge MacBook oli üldiselt ülivaikne seade, jällegi polnud sama vaikset Windowsi sülearvutit, samuti polnud Windowsi sülearvutit, millel oleks võrreldav heliväljund, valgel MacBookil oli parem heliga võrreldes MBP2013-2015, esimene MacBook, mis on seda aastate jooksul ületanud, on selle aasta MBP 2016.
Ja mida Windowsi platvormil veel ei eksisteeri, on sülearvuti, millel on vähemalt sama kvaliteediga puuteplaat kui Macbookidel (üldiselt), välja arvatud valge MacBook, kuigi see on 2009. aasta seade, on sellel siiski parem puuteplaat kui kõigil pätid Windowsiga.
jeesus kristus, ma ei suuda oma silmi uskuda
see on ilmselt esimene ja viimane postitus, millega ma sinult nõustun
Kuigi mulle meeldib macOS, on aknad sageli palju universaalsemad. Parallelsis saate käivitada 3D studio max või visuaalne stuudio, kuid see toimub põhimõtteliselt jõudluse arvelt või teil peab olema väga-väga võimas maci konfiguratsioon. Käitate seda lihtsalt virtuaalses masinas ja see võtab alati oma osa. Sellepärast on minu MacBookis alglaager. Virtualiseerimine tähendab ka aku rohkem pigistamist. Btw. macOS võib ka palju näksida :-)
USB-C on suurepärane standard. MacBook Pro laadib MacBook 12′ lihtsalt kahest paremast pistikust, olenemata sellest, kas see on ühendatud allikaga või lihtsalt akudest. Nüüdsest piisab meie reisideks vaid ühest toiteallikast ja kahest USB-C kaablist.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Sellel pole usb c-ga midagi pistmist - vaja on ainult juhet ja laadida saab ka usb 3.1-st või tugevamast usb laadijast (ca 15w)
Kas teate arvutit, mille USB-A-pistiku 1 V juures oleks vool suurem kui 5A? Kas saate mulle selle tüübi saata?
Kas teate mõnd kaablit, mis muudaks 5V 20V-ks, et saaksin laadida MacBooki või muud arvutit Battery Charging (BC) 1.2 5A 5V pordist? Palun saatke mulle selle link.
Minu meelest sellist asja ei ole.Siin tuleb selgelt välja USB-C eelis, mis standardi järgi võib olla kas 7.5W, 15W, 60W või 100W ja seega toita suvalist seadet, vaata siit:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Kas seda ei saa lõvidelt laadida?
Mulle see väga meeldib, keegi ostab 60k eest MACi ja pole raha 500 eest osta :-D. Kui nad peaksid andma kõigile 2 kaablit, oleks see natuke ebaökoloogiline, ebavajalik ja kallis.
Samad kõrvaklapid. Olen elus umbes 3,5 korda kasutanud Apple'i neid, mis on 5" pesaga iPhone'iga kaasas, ja tavaliselt kasutan enda omasid, mis mulle kõrva ei mahu ja millel on parem bass. Muide, mul on nende jaoks bluetooth moodul ja sellega ühendan täna juhtmevabalt (nii MACiga kui iPhone'iga).
Olen kindlasti nõus, et praegu on ostmiseks halb aeg, sest võtab natuke aega, enne kui kõik uuele USB-C-le üle läheb ja muutub sama mugavaks ja turvaliseks kui praegune versioon. Igatahes, muutus tundub hea. Kõigi seadmete ühendamine USB abil on suurepärane.
Alternatiivina hakkavad tootjad oma tööd laiendama juhtmevaba kasutamisega, täna saab nii palju asju teha ja ei pea tegelema ühegi kaabeldusega ;-).
Pane MAC telefoni peale, ha ha :-D. Seda ma nimetan praktiliseks kasutamiseks. Seda saab muide seadetes välja lülitada (kaanega lukustamine).
neile piisab 1 kaabli andmisest, kuid soovituslik, mõõtmata. ja asi pole selles, et nad kaablit sel viisil kasutavad, vaid 30% inimestest, kes selle ostavad, on vaja, asi on Apple'i teenuste mugavuses ja kvaliteedis, mis lihtsalt tarbetu raha eest säästetud) rikub mugavust, see võtab 30% kasutajast. ja jah, see on surve osta teine kaabel, aga see lihtsalt ei töötanud nii
Apple'ist koos steve'iga saadetud "JUST WORKS".
ja seega on mul hea meel ka USB-C kasutuselevõtu üle ja mul on hea meel selle üle, et nüüd paar miljonit idiooti kannatavad kaks aastat MacBookidega ja sunnivad seega välisseadmete tootjaid USB-C kasutusele võtma ja ma hüppa väljateenitud ja hästi juhitud rongile ja mul on imeliselt sujuv üleminek
Nautige julgelt oma ergonoomiliselt ületamatut Lejnovo X1 Karvoni, selleks on teil kõik kaablid otse hiinlastelt... nautige sisemist SATA2 kiirusega ssd-ketast, millel pole ettevõtlussegmendis mingit võimalust koormust taluda. Nautige Widle10 telemeetria, nuhkvara, reklaamvara ja pahavaraga, nautige ventilaatorimüra koormuse all nagu Rumeenia Dacia soojendus, lihtsalt see töötab :)
Härra, ma lihtsalt mõtlen, miks te kirjutate arutelus MacBooki ja mitte Lenovo kohta. Sellel MacBookil on teile maagiline mõju.
Mul on mac ja ma arutlen Mace käsitlevate artiklite all. Ma ei lasku üldse Windowsi üle arutlema.
diskussioonid lenovo üle nii elavad ei ole, sest lenovo ei tee kokotiine ja keegi ei kurda. Apple seevastu on viimasel ajal mingit jama ajanud ja sellepärast on millestki kirjutada, sellepärast :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Mul oli AIR win-ga ja see oli suurepärane, aga sinna polnud võimalik midagi külge panna. Epl magas tõesti mõnda aega. MA EI taha EPLA-lt enam KUNAGI midagi. Nad irvitavad inimesi nende ülehinnatud asjade ostmise pärast
Pakendis olev puudulik usbc-kaabel on seda suurem jama, kui arvestada, et enamus inimesi, kes ostavad uue macbooki, saavad oma esimese kogemuse usbc-ga ehk kaablita kodus. Mudelijoonte ebaühtlus on samuti hull, aga teised punktid on minu arvates pigem liialdatud. Inimene, kes arvutiga telefoni eest 100k maksab, võib ilmselt endale lubada investeerida usb-lightning kaablisse. Kui võtta vastupidine stsenaarium, et Apple annaks uuele IP-le usbc-lightning kaabli, on see paljude jaoks palju suurem probleem ja segadus. Kõrvaklappide kohta. Ma ei tea, kes teist võtab tõsiselt Apple'i jama välgu kui 3,5 mm pesa järeltulija kohta, kuid on täiesti ilmne, et tulevik kuulub isegi Apple'i sõnul juhtmevabale ja IP-le jaotatud välguga kõrvaklapid on lihtsalt üks. madala kvaliteediga valik, enne kui traadita side kättesaadavamaks muutub. Kuigi ka tänapäeval saab suhteliselt korralikud juhtmevabad kõrvaklapid 1300 - 2000 eest, ei näeks ma selles probleemi. Inimene, kes praeguse olukorraga tõesti toime ei tule, peab ostma eelmise aasta mudeli, mis on jõudluse poolest täiesti piisav.
inimene, kes selle olukorraga hakkama ei saa, võib osta ka midagi muud peale iPhone'i või Maci, häid alternatiive on palju